پورشه برای چرخهای خودروی جدید خود، از کربن استفاده کرده اما بر خلاف بسیاری از اتومبیلهای الکتریکی که هماکنون تولید شدهاند، چرخهای Mission E اندازهای کوچک ندارد. در واقع پورشه از چرخهای ۲۱-اینچی برای قسمت جلویی و از چرخهای ۲۲-اینچی برای قسمت عقبی استفاده کرده است. همچنین باید اضافه کنیم که سیستم Torque Vectoring پورشه، امکان چرخش هر چهار چرخ را به صورت همزمان، فراهم آورده است.
در قسمت داخلی
باید اشاره کنیم که کاربران میتوانند زاویهی نمایش این قسمتها را تغییر داده و بر اساس حالتی که بر روی صندلی نشستهاند، آنها را به صورت دلخواه تنظیم نمایند. نیازی به اشاره نیز وجود ندارد که چرخها به گونهای طراحی نشدهاند که بخواهند از مواردی همچون افزایش سرعت خودرو، جلوگیری نمایند. همچنین کنترل هولوگرافیکی سَنجها در قسمت جلویی خودرو با حرکات بدن راننده نیز کار میکند. در کنار آن نیز سازندگان یک اپلیکیشن اختصاصی را برای iPad طراحی کردهاند تا بتوان تنظیمات این بخش را به صورت کنترلی نیز تنظیم نمود.
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 4)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 3)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 2)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 1)