جلوپنجره جدید
با استناد به صحبتهای طراح، بیامو با طراحی جلوپنجرهای بزرگ برای سری ۷ سعی داشته تا هماهنگی این نمونه با سایر محصولات شرکت را بیشتر کند. همچنین طراحی این جلوپنجره با ابعاد خودرو هم ارتباط داشته و بیامو معتقد بوده که برای یک سدان بزرگ، باید جلوپنجرهای بزرگ در نظر بگیرد. این موضوع در شاسیبلندهای بیامو از جمله X5 و X7 هم دیده میشود که هرچه ابعادشان بیشتر میشود، ابعاد جلوپنجرهشان هم بیشتر میشود.
بهگفته طراح بیامو، ساخت جلوپنجره بزرگتر، اختیار عمل بیشتری برای طراحی سپر با ارتفاع کم در اختیار داده که در آن برخلاف مدل قبل از فیسلیفت، مش و چراغهای مهشکن استفادهشده در زیر سپر حذف شدهاند. طراحی جدید سپرها بسیار کارآمد است، زیرا با بهجریان انداختن هوا در ورودیهای کناری سپر و رسیدن به زیر خودرو، آیرودینامیک سری ۷ نسبت به گذشته بهبود مییابد.
طراح در مجموع از ظاهر جدید بیامو سری ۷ راضی بهنظر میرسد و معتقد است که زبان طراحی جدید، به این خودرو صلابت و ابهت بیشتری میبخشد. در این ویدئو به بررسی بخشهای دیگر خودرو هم پرداخته میشود تا ظاهر کلی سری ۷ فیسلیفت مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.
برای ثبت
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 4)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 3)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 2)
بی نظیرترین و لوکس ترین ماشین های دنیا(پارت 1)